fbpx

Contacteer ons

Met deze blog blijf je op de hoogte

Een blog onder het motto we zijn nooit te oud om te leren. En als content-expert spreken we graag met kennis van zaken. Dus nemen we steevast plaats op de eerste rij als er nieuwtjes uit ons vakgebied op de wereld worden losgelaten. Alleen in pole position kunt u kort op de bal spelen, toch? Dus duik gerust eens in onze blog berichten en leer bij over video, visual identity en grafisch ontwerp.

Foto 8 redenen waarom video-marketing een strak plan is

12-02-2021

8 redenen waarom video-marketing een strak plan is

01 Omdat het werkt! Mensen zijn van nature uit luie wezens die visueel en sociaal zijn ingesteld. Uit cijfers blijkt dat 75% van de wereldbevolking liever een video kijkt dan dat ze een tekst lezen. We verliezen onszelf dus liever in een boeiende film of in een videoboodschap, dan dat we de moeite doen om…

Lees meer

Foto Aftermovies: even nagenieten van een geslaagd event

08-02-2021

Aftermovies: even nagenieten van een geslaagd event

Met zo’n aftermovie kan je je bezoekers nog eens laten genieten van het geweldige event dat plaatsvond. Die extra beleving is tegenwoordig heel belangrijk.

Lees meer

Foto Vliegen met drones, niet voor groentjes

08-02-2021

Vliegen met drones, niet voor groentjes

Dronebeelden. Ideaal om een gebied of groep mensen in kaart te brengen. Toch mag je niet zonder meer dronebeelden maken. Er gelden regels!

Lees meer

Foto Video-testimonials, ideaal voor je marketing

08-02-2021

Video-testimonials, ideaal voor je marketing

Wil je nieuwe klanten aantrekken? Ga dan voor een testimonial en laat tevreden klanten aan het woord om zo nieuwe aan te trekken.

Lees meer

Foto Schakel video in voor je employer branding

08-02-2021

Schakel video in voor je employer branding

Wist je dat je video kunt inzetten om het juiste personeel te vinden? Employer Branding zet vaak in op video om nieuw talent aan te trekken. 

Lees meer

Foto Elk bedrijf verdient een bedrijfsfilm in 4K

08-02-2021

Elk bedrijf verdient een bedrijfsfilm in 4K

Een bedrijfsfilm zet uw bedrijf op nummer één. Moxy zorgt voor een goede strategie, een goed verhaal en bovenal een kwalitatieve video.

Lees meer

Foto Animatie, wat is dat? En waarom moet je dit kiezen?

08-02-2021

Animatie, wat is dat? En waarom moet je dit kiezen?

Tegenwoordig is er heel wat mogelijk met digitale computeranimatie. De mogelijkheden zijn eindeloos. Je kunt gaan voor een 2D animatie, maar een 3D animatie zorgt ervoor dat een virtuele wereld gecreëerd kan worden die er realistisch uitziet.

Lees meer

Foto Muziek kiezen bij je video

08-02-2021

Muziek kiezen bij je video

Door gebruik te maken van muziek kun je sterk beïnvloeden hoe mensen naar je video kijken. Je bepaalt als het ware de beleving van je video. 

Lees meer

Foto De kracht van voice-over voor je video

08-02-2021

De kracht van voice-over voor je video

Onderzoek heeft uitgewezen dat een combinatie van beeld en gesproken tekst beter wordt onthouden dan alleen maar beeld. En dat is natuurlijk de bedoeling!

Lees meer

Foto Invisbile VFX en colorgrading, waarom is het belangrijk?

08-02-2021

Invisbile VFX en colorgrading, waarom is het belangrijk?

Niet alle visual effects moeten opvallen, zo werken wij ook vaak op beelden om ze beter te maken, zonder dat dit opvalt! Denk maar aan een logo wegwerken.

Lees meer

Foto Bedrijfsmagazine, de koning van de offline communicatie

08-02-2021

Bedrijfsmagazine, de koning van de offline communicatie

Bedrijfsmagazines, je kent ze wel… En hoe vreemd het ook klinkt, ze zijn heel trendy in deze digitale tijden. Misschien is het ook iets voor jouw bedrijf?

Lees meer

Foto Maak je bedrijf aantrekkelijk met storytelling

08-02-2021

Maak je bedrijf aantrekkelijk met storytelling

Hoe potentiële klanten overtuigen en de loyaliteit van uw klanten verhogen? Heb je al eens gedacht aan storytelling?!

Lees meer

Foto Logo (re)branding: meer dan een puur esthetisch verhaal

08-02-2021

Logo (re)branding: meer dan een puur esthetisch verhaal

Een logo veroudert en moet mee gaan met zijn tijd. Denk eens aan een uitgebreide logo rebranding om je merk weer up-to-date te krijgen.

Lees meer

Foto Waarom investeren in signalisatie ?

08-02-2021

Waarom investeren in signalisatie ?

Signalisatie is een belangrijke eye-catcher voor je event of bedrijf. De juiste vormgeving of materiaalkeuze is hierbij cruciaal.

Lees meer

Foto Boost je business met LinkedIn, 9 tips

08-02-2021

Boost je business met LinkedIn, 9 tips

Onbekend is onbemind. Wil je nieuwe klanten of werknemers aantrekken? Je search een boost geven? Aan je imago als vertrouwenspartner werken? Dan moet je niet enkel een top notch site hebben maar ook werk maken van je bedrijfspagina op LinkedIn. LinkedIn de perfecte tool voor wie online wil netwerken. Je begint best niet onbezonnen aan…

Lees meer

Foto Online aandacht en leesgedrag ontrafeld!

08-02-2021

Online aandacht en leesgedrag ontrafeld!

Het is heel moeilijk om als bedrijf op te vallen bij je doelpubliek. Deze wordt namelijk constant overspoeld met informatie. Mensen willen vaak veel dingen tegelijk doen, waardoor de aandacht verdeeld moet worden over verschillende zaken. We raken snel verveeld en zijn continu op zoek naar iets nieuws. Daardoor krijgt je doelpubliek slechts zelden de hele boodschap mee.

Lees meer

Foto Starten met content-marketing? Ja! En nu?

08-02-2021

Starten met content-marketing? Ja! En nu?

Contentmarketing! De nieuwe manier om producten bij de juiste doelgroep aan de man te brengen via de ‘selling without selling’-methode.

Lees meer

Foto 9 marketingtips die altijd werken

08-02-2021

9 marketingtips die altijd werken

Je merk moet immers sterk en consequent zijn. Je merk moet altijd herkenbaar blijven voor je klanten, je moet trouw blijven aan je beloftes.

Lees meer

Foto B2B versus B2C en wat met buyer persona’s

08-02-2021

B2B versus B2C en wat met buyer persona’s

Bedenk goed wie je doelgroep is. Zijn dat eindconsumenten of andere bedrijven? B2B marketing is toch anders qua aanpak!

Lees meer

Foto Videomarketing: onmisbaar in je communicatiemix

08-02-2021

Videomarketing: onmisbaar in je communicatiemix

Videomarketing: het is een onmisbaar instrument in B2C en B2B contentmarketing geworden. Klaar voor je eerste one-minute video?

Lees meer

Foto Videomarketing: 5 strategieën die je niet mag negeren

08-02-2021

Videomarketing: 5 strategieën die je niet mag negeren

Een video is de effectiefste methode om traffic naar je website te genereren. Hoog tijd om jezelf te verdiepen in de strategie achter videomarketing.

Lees meer

Foto Vloggen, razend populair en onmisbaar in je communicatie

03-10-2017

Vloggen, razend populair en onmisbaar in je communicatie

Vloggen lijkt op bloggen. Het grote verschil tussen is dat je met vloggen gebruik maakt van audiovisueel materiaal in plaats van geschreven woord.

Lees meer

Foto Video: met humor bereik je meer

19-09-2017

Video: met humor bereik je meer

De beste video’s zijn de video’s die mensen raken. Of je video er nu voor zorgt dat mensen moeten huilen of lachen, emotie is key.

Lees meer

Foto Spice up je visuele content met gifs!

08-08-2017

Spice up je visuele content met gifs!

Gifs zijn ideaal om een complexe boodschap snel en doeltreffend over te brengen. Maar wat is een gif eigenlijk? Welke toegevoegde waarde levert hij op?

Lees meer

Foto Cinematografie vs videografie

02-05-2017

Cinematografie vs videografie

Videografie en cinematografie. Wat is het verschil? Moet ik een beroep doen op een videograaf of cinematograaf voor de realisatie van mijn video?

Lees meer

Foto E-mailings. Hoe begin je er aan?

17-01-2017

E-mailings. Hoe begin je er aan?

E-mailings zijn een gemakkelijke en goedkope manier om engagement op te bouwen met je doelpubliek. Maar pak het wel professioneel aan.

Lees meer

Heeft u hulp nodig met uw videoproject?

Stefaan helpt u graag.

Stefaan is een echte tovenaar als het op video aankomt. Met meer dan 20 jaar ervaring in zijn rugzak kan hij u adviseren over elk videoproject.

Meer over video

Back to top

Deze website gebruikt cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door verder te surfen op deze website of op “Aanvaarden” te klikken, geeft u toestemming voor het gebruik van cookies, waaronder cookies van derde partijen.

Opgelet: sommige functies op de website zullen niet werken als u cookies uit zet.