fbpx

Contacteer ons

Aftermovies: even nagenieten van een geslaagd event

Geschreven door Stefaan Gryson

Aftermovies, Tomorrowland is er groot mee geworden. Een aftermovie is een filmisch verslag dat de beste momenten van je event vastlegt. Een simpele marketingtruc eigenlijk. Schiet knappe beelden, zet er een goede soundtrack onder en je hebt een winner! Na het zien van zo’n aftermovie wil iedereen er volgend jaar bij zijn. Dat wil je toch als eventorganisator?

De beste reclame voor je event

Waarom stoppen met de promotie van je event als het nog maar net voorbij is? Een aftermovie is dé uitgelezen kans om de volgende editie aan te kondigen. Iedereen die ziet hoe onvergetelijk je event was, zal de volgende editie alvast niet willen missen.

MoxyOne maakt voor uiteenlopende events aftermovies. Met zo’n aftermovie kan je je bezoekers nog eens laten genieten van het geweldige bedrijfsfeest of event dat je hebt gerealiseerd.

“Quasi elk bedrijf organiseert jaarlijks een bedrijfsfeest”, adus MoxyOne’s zaakvoerder Stefaan Gryson. “Met een mooie aftermovie die wij, met onze jarenlange ervaring naar een hoger niveau tillen, kan jij met je bedrijf nog eens extra scoren. Die volgende editie zal al snel in de agenda’s genoteerd staan!”

MoxyOne aftermovies

MoxyOne is ervan overtuigd dat een aftermovie een slimme marketingtool is die je heel snel  en gemakkelijk kunt inzetten. “Onze aanpak is even eenvoudig als doeltreffend: we sturen onze eigen video-wizard langs. Die schiet beelden vanuit verschillende hoeken en legt een eigen accent in elk beeld.” MoxyOne beschikt ook over een drone waarmee we je het hele event in één beeld kunnen vatten. Het is heel belangrijk om voor een perfecte montage en afwerking te zorgen, op die manier creëer je de juiste sfeer.

Niet iedereen heeft immers een aftermovie van een halfuur nodig. “Vaak volstaan enkele minuten voor een aftermovie. Je hebt dan voldoende tijd om de sfeer te vatten en het verhaal toch flitsend te houden”, zegt Stefaan.

Bij MoxyOne weten we, mede door onze jarenlange ervaring in postproductie, hoe je een aftermovie van begin tot eind interessant houdt. Bovendien beschikken we over een heel arsenaal aan filmmateriaal. “Het grote voordeel is dat we zo heel snel een productie kunnen opzetten. Vaak is zo’n aftermovie iets waar een klant last minute aan denkt. Terwijl je het beter op voorhand meeneemt in je marketingverhaal natuurlijk.”, besluit Stefaan.

 


Back to top

Deze website gebruikt cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door verder te surfen op deze website of op “Aanvaarden” te klikken, geeft u toestemming voor het gebruik van cookies, waaronder cookies van derde partijen.

Opgelet: sommige functies op de website zullen niet werken als u cookies uit zet.