Afbeelding Kreatos

Kreatos

Probleem

Met meer dan 125 salons is Kreatos één van de grootste kappersketens van België. En wie kappers zegt, zegt boekskes. Dus begon Kreatos vijftien jaar geleden met een eigen magazine om nieuwe trends en producten te bespreken. Alleen las de laatste jaren niemand van hun klanten dat magazine nog en bleven kappers dus met een hoop oud papier zitten.

Oplossing

Naam, stijl en inhoud gingen overboord. De glanzende – goedkope – look kreeg een make-over, promo’s ruimden plaats voor échte content en we werkten samen met België’s meestbelovende modebloggers. Ook de kappers kregen een plaats in het magazine: in elk nummer leidt een andere kapper ons rond in hun buurt. En de naam? Shine werd Forward. Een naam waarmee Kreatos zijn filosofie kracht bijzet: vooruitstrevend zijn door vooruit te denken.

Results

Kreatos ging van een promoblad naar een respectvol lifestylemagazine. Een blad dat je wil openslaan, mee naar huis wil nemen en zelfs op je salontafel wil leggen. En ook de kappers zijn terug fier om het blad op hun toonbank te leggen.


Back to top

Deze website gebruikt cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door verder te surfen op deze website of op “Aanvaarden” te klikken, geeft u toestemming voor het gebruik van cookies, waaronder cookies van derde partijen.

Opgelet: sommige functies op de website zullen niet werken als u cookies uit zet.